Perşembe, Ocak 20, 2011

Teyzecim,

Ellerinizden öpülesice teyzecim. Anlıyorum markette dikkatin başka yerde. Evime hangi ürünü en ucuz en kaliteli nerden alırım endişesiyle bir o raf bir bu raf savrulup duruyorsun. Anlıyorum ama lütfen kasadan geçen en son ürünü bekleyip onların fiyatını kasiyerin gözlerinin içine bakarak bekledikten sonra cevabı alıp, omuzunaki çantaya uzanma. Biraz daha önce hazırlasan da biz senin o koca çantanı kasanın önüne koyup, çıtçıtını açıp, fermuarını açıp, içindeki ayrı gözün fermuarını açıp, içinden cüzdanını çıkarıp, çüzdanın çıtçıtını açıp, çüzdanın fermuarını açıp, içinden ödeyeceğin bedel için çok çok fazla olan ve kasiyerin iki saat bozmak için uğraşacağı bir parayı çıkarıp kasiyere uzatmanı beklemesek? Ben çok üzülüyorum teyzecim, sizi üzmemek için çıtımı çıkarmıyorum ama artık dayanamıyorum. Umarım beni anlar ve artık bize bu eziyeti çektirmezsiniz teyzecim. Öptüm sevgili teyzecim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder