Çarşamba, Eylül 28, 2011

Ben, Bazen, Genellikle, Sık Sık...


Okumadan önce playe basında fon müziği gibin olsun.

Çok uykum var. Gözlerim yanıyor. Yağmur yağsın istiyorum, kapalı olsun hava. Doctor Who izleyeyim, garip garip parçalar dinleyeyim. Evimdeki küçük pencereli odamda büyük yatağımda yüzüstü uzanayım istiyorum. Camı açayım, içeri soğuk havayla birlikte yağmur sesi de gelsin istiyorum. Miskinlik yapmak istiyorum.
ama bazen tabi.
kısa bir süre için.
sanırım buna dinlenmek diyorlar.


İstediğim işi yapmak istiyorum, para derdim olmasın istiyorum, ileride şimdiki gibi çok çalışmak zorunda kalmamak istiyorum, belki sevdiğim bir kadın olsun istiyorum, bir çocuğum olsun belki, ona kimseye anlatmadığım şeyleri anlatayım, ona özgür ve hür bir irade vereyim, ona eğitim vereyim ki güzel insanların oranını arttırsın istiyorum. 9 çocuk yapan mandaların oranını nasıl azaltacağımız konusunda en ufak bir fikrim olmasa da. Ben gittikten sonra da bu dünya ya bir yararım dokunsun istiyorum. Kimseye bir şey öğret-meyeyim, kimse de bu davranışımı yanlış anlamasın istiyorum. Kimse de boş konuşmasın istiyorum. Suskunluğumu sadece bezginlikten kaynaklı olduğunu bilsinler, onlara bir şey anlatmaya zerre tenezzül edecek takatim kalmadığını bilsinler ve sussunlar istiyorum. Hatta hemen gitsinler istiyorum. Cahil insanlarla hayatımın kesişmesini istemiyorum. Cahilliğini şirretlikle örtmeye çalışan insanlarla da karşılaşmak istemiyorum. Çok yoruyorlar beni...

ama bazen tabi
kısa bir süre için
sanırım buna hayat diyorlar

Kafam uyuşsun istiyorum, öyle ki salyam aksın istiyorum.. Çok sıkılıyorum, Kafamda binlerce fil sikişmesin istiyorum. Bu hayatın gazisi olmak değil şehidi olmak istiyorum. Öleyim ben ya da sistemden çıkarın beni istiyorum. Çalışmakta istemiyorum, bir şeyler başarmakta...

Ben biran önce ölmek istiyorum. 


ama bazen tabi
kısa bir süre için
sanırım buna da "Panpa hayırdır ya, yüzün düşük?" diyorlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder