Salı, Haziran 05, 2012

Saat 9 da kalktım


Telefonun alarmı çalıyor, saat 9.00. işe gitmem gerekiyor, yatağımda şöyle bir döndüm ve kalkıp banyoya gittim. Dişlerimi elimi yüzümü derken başladım saçlarımı taramaya. Bir sağ yatırıyorum bir sola. Olmadı ortadan ayırıyorum ama hala yatakta dönmenin sonrasında tekrar uykuya dalıp rüya görmeye başladığımı idrak edemiyorum. olm cengiz senin saçın yok ki? Neyi tarıyorsun yarraaam. İrkilerek uyandım sonra. Hah dedim baktım saat 12 üşenmedim alkışladım kendimi. Yatakta kendi kendini alkışlayan bir adam. Mutluydum ama. Beş on dakika da olsa saç özlemimi giderdim sanıyorum. Hepinize allah zihin açıklığı versin.

2 yorum:

  1. casus kavun16:51

    yastıkta bütün saçlarımı bırakmış olarak uyanmak gibi bi paranoid fobim var. saç çok önemli :/

    YanıtlaSil
  2. Cenx02:48

    bende eskiden rüyamda kel odluğumu görür ürperek uyanırdım. sende dikkat et :p

    YanıtlaSil